måndag 6 december 2010

Hårkänsla och skrämsel

Hur himla konstigt som helst! Flera gånger bara nu när jag suttit här har jag haft känslan av att jag haft mitt långa hår och kom inte på hur det var förrän jag drog handen genom det. Jag antar att jag har mer hår på huvudet. Det är inte lika mycket liksom ovanpå huvudet som det var tidigare när det var kortare och kanske en smula lockigare utan det känns mer på huvudet.

Hmmm...har man inte varit utan hår låter det där nog lite galet...

Haha, hur snurrig är jag!!
Det var inte hår, det var en sjal jag hade på mig! Jaja, håret kommer väl också någon gång!

Sedan när jag sätter mig i soffan råkar jag lägga handen på bröstet som ligger bakom en kudde. Alltså lösbröstet. Det är inte den konsistensen jag förväntar mig att hitta i en soffa - bakom en kudde. Jag blev skiträdd. Och sedan höll jag på att skratta på mig.

Så roligt har jag min första kväll denna vecka som gräsänka! :-)

3 kommentarer:

  1. Kanske är det skönt att rå om sig själv några dagar? Så bra att du kan skratta som avslutning på din rädsla.

    SvaraRadera
  2. Underbart, jag kan höra dej skratta för visst e de märkligt hur de är blevet,,,,
    Bröstet i soffan =))))

    SvaraRadera
  3. :) Det är roligt att läsa dina inlägg! Jag gillar att skratta :) Dock blir det mer och mer verkligt för mig att det verkligen händer, håret ska alltså av? Jag ska alltså hämta ut ett lösbröst som jag kan tappa bort i soffan en vacker kväll? E det så alltså... jisses.

    SvaraRadera