tisdag 7 december 2010

Argh

Jag har fått hängbröst och mjäll!!
Men va! Vad är det för skit!

Javisst är det en liten drill i Missisippi (stavade jag rätt) men det känns ändå inte roligt!

Jag har aldrig haft mjäll. Skall jag behöva börja titta på TV-reklam nu för att lära mig hur man blir av med dem?

Jag har aldrig haft hängbröst! Visst har de med storleken och gravitationens kraft inte haft lika uppnosiga attityd som i yngre dagar men de har ändå gjort sitt bästa! Eller de...den får jag väl skriva nu. Nu verkar det kvarvarande bröstet vara lika ensam och trött och hängig som jag själv är! Haha. Fast inte konstigt, jag har inte använt bh så ofta det senaste året, det har gjort ont och skavt vid icke-bröstet samt i axlar. Här finns nog ingen reklam för mirakelmedel som hjälper.

Jag kan vara ett varnande exempel på vad som händer om man inte använder bh. Fast man får ta en bild från sidan så inte icke-bröstet kommer med. Det skulle vara en riktigt skrämmande tanke om man kan tappa bröst av att inte använda bh!

Men tröst finnes på något märkligt sätt!

Det stavas rekonstruktion.
Ta från de rika och ge till de fattiga. Ickebröstet kommer att formas igen och bröstet kommer att förminskas för att få dem lika i storleken.

Det är väl bra.

Fast ärligt talat är jag vettskrämd inför tanken att lägga mig på operationsbordet igen!! Idag har jag bh på men aj, det gör redan ont.

Jag kanske skall ringa till bröstmottagningen och kolla hur dedär limbrösten är. De kanske inte är lika läskiga?

1 kommentar:

  1. Har du bestämt dej för en rekonstruktion? Jag kan inte riktigt bestämma mej,,ena dagen vill jag & andra inte..
    Har tänkt att kolla dom där brösten med sugproppar nu när jag ska ha på båda,,men du..kom på en sak,,har du provat med en sportbehå?
    Stor kram & hoppas du får sova hyfsat även om det är "åska & jordbävning".

    SvaraRadera