lördag 22 maj 2010

Grundbehov

Idag var vi ute en sväng längs kusten. Vi stannade i ett litet samhälle och käkade kebab. Det var evigheter sedan jag åt det och jag var faktiskt lite sugen på en maffig rulle. Dock var den väldigt maffig, väldigt stor (som de flesta kebaber är) och trots att den var väldigt god mådde jag nästan illa efter att jag hade ätit upp allt jag kunde. På vägen hem började jag må ännu sämre, må illa och fick riktigt ont i magen. Väl hemma har jag fått gå på toaletten och nu är jag helt slut. Jag har ont i hela kroppen, det känns som att jag har influensa. Jag är helt yr och orkar knappt hålla kroppen upprätt. Herregud, klarar inte ens den här eländiga kroppen av att skita utan att jag skall behöva lägga mig och vila!

Spännande inlägg, eller hur? Jag skriver knappt på en månad och sedan skriver jag om besök på hemliga rummet.

Det var allt jag orkade att skriva om idag. Nu skall jag lägga mig och återhämta mig efter denna innehållsrika dag....

1 kommentar:

  1. skitkul inlägg..hahahaha.

    du e inte ensamen,jag kan oxå bli sån där när det är nåt som är så gott som bara måste ätas upp..hoppas det är bättre nu,,bara till att vila & skita *L*

    SvaraRadera