tisdag 9 juli 2013

Ett sista farväl

Nej, inte från mig.

Jag fick ett sms tidigt på morgonen som innehöll detta och ja, det var den värsta sortens. Hon hade tagit sömntabletter och ville inte leva längre. Detta är en person som jag inte känner så väl så jag har inte alla uppgifter om henne, jag vet inte var hon bor. Jag ringde polisen direkt som faktiskt kunde få fram hennes personuppgifter baserat på den lilla information jag hade. Jag var hyfsat lugn när jag ringde men nu sitter jag och darrar och gråter. Herre min gud, jag ber dig, låt henne leva!

Edit:
Jag har pratat med henne nu! Jag fattade inte riktigt vad som hade hänt men hon är hos sin mamma och förhållandevis ok just nu. Vi skall träffas så fort hon kan. Hon hade blivit chockad när polisen kom. 

2 kommentarer:

  1. Kramar om dig!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Så förfärligt och så skönt att du agerade! Jag ryser och vågar inte tänka tanken klart!! Massor av styrkekramar Mariab

    SvaraRadera