måndag 17 juni 2013

Dagens mat

Dagens frukost bestod av rågruta med lite smör på, skivad avokado, keso och tomat på, med citronpeppar. Det är så himla mumsigt!!! Ett stooort glas mjölk till detta.

Lunchen bestd av värmd mat. Thaiinspirerad grya med kokosmjölk och tärnad lax. Jättegott. Extra godare blev det när jag kom på att jag hade lite räkchips som jag kunde ha till!.

Ikväll var jag lite hunrgig igen. Jag lade en bit tortilla på stekpannan och hällde på massa gott. Basilika, heta korvar, körsbärstomtar, västerbottenost. Viker serdan ihop det, mycket gott. Serverade med stor sallad, mums.

Mellanmål med dex och ost. Jag har blvi6i alldeles galen i ost.

2 kommentarer:

  1. Det låter mycket gott.Ost gör att det mesta blir smaskigt.

    Härligt att du hade en fin vistelse på Vidarkliniken.
    Önskar dig en fin sommar och att måendet går framåt!
    Varma hälsningar Anna!

    SvaraRadera
  2. Hej Inger !
    Tycker att du skriver så lite nu för tiden ...synd , för att vi är många som läser dig ! Skulle gärna vilja veta om hur är det med dig efter rekonstruktionen och om hur känns det efter operationen . Önskar dig det bästa !

    SvaraRadera