onsdag 14 mars 2012

Tillbaka

Jag hade en fin förlängd helg hemhemma och jag njöt av solen, jag njöt av promenaden, jag njöt av maten och jag njöt av att träffa dem. Jag träffade även min pappa. Tidigare sågs vi aldrig men jag har sagt till honom att jag inte vill att det skall bli så igen. I relationen till honom får jag ta på mig rollen att vara "den vuxna" men tja, det funkar för nu. Jag vill ju ha kontakt med honom.

Vi var mycket ute och promenerade, bla runt Knobesholmsjön som inte ligger långt ifrån hemhemmet. Jag borde ha varit där någon gång men jag har absolut inget minne av det. Vackert var det i alla fall.

En dag tog jag mig till Ge-kås för att shoppa lite. Oj, vad länge sedan jag var där. Jag gick där fram och tillbaka några gånger men sedan orkade jag inte mycket mer. Det blev mest canvas jag köpte, det var allt hjärnan räckte till. Men det var inte dåligt det!

Jag kom hem i tisdags kväll förra veckan och sedan har det helt enkelt varit full rulle. Jag började arbetspraktiken på torsdagen och var där även på fredagen. Efter det var jag helt slut. Det är jag faktiskt fortfarande. Det tar ett tag innan man vänjer sig vid det. Men just nu är tröttheten och värken väldigt besvärande. Men det är roligt och när det är roligt har jag svårt att begränsa mig men det måste jag ju göra. Finns mycket att skriva om om det ämnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar