onsdag 11 november 2009

Egoistisk igen?

Nu har sambon kommit hem från jobbet och skällt lite till på mig. Jag trodde att jag somnade som en stock igår kväll men tydligen inte. Jag vet inte vad han vill att jag skall säga, jag kommer ju inte ihåg något av att jag pratade igår kväll. Så nu är jag egoistisk och dum igen - fast jag egentligen bara inte kommer ihåg.

Jag orkar inte ta hans dåliga humör. Ja, jag är kanske egoistisk men när jag kämpar bara för att hålla mig uppe klarar jag inte av att hålla uppe honom. Jag har bönfallit honom att se till att han har någon att prata med när det behövs men han vägrar. Jag kan faktiskt inte göra mer, jag orkar inte - egoistisk eller ej.

2 kommentarer:

  1. Hej Inger! För detr fösta du är INTE ego.
    Men vilken skitstöverl till karl. Det var det mest elaka jag hört på länge. Du är sjuk och går igenom en mardröm och han har mage att tycka synd om sig själv. Fy för fan för såna karlar. Visst är det i med och motgång man är tillsammans, men att han inte ens vill prata med dig då du behöver verkar ju absurt. SKITGUBBE!!!! Bränn hans kalsonger vid nästa fullmåne och uttala en magisk ramsa så han förvandlas till en groda, stoppa honom i en glasburk och där kan han sitta och fundera på sitt vidare öde. Kommer han till insikt om sitt dåliga beteende kan du ge honom en metmask att suga på annars kan han ju sitta där han sitter..:-) Kram Bettan.

    SvaraRadera
  2. Hahaha
    Underbart Bettan, det var det bästa jag läst på länge och du lyckades nog dra upp mina mungipor för åtminstone hela denna dag, om inte mer!
    TACK!!!
    Kram Inger

    SvaraRadera